alsa-driver nie buduje się

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Śro, 21 Maj 2003, 18:50:24 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 04:42:54AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Także zanim po raz kolejny wypowierz równie fajansiarskie podejscie
> zastanów się do czego to może prowadzić na dłuższa metę.
No do czego może prowadzić? Jak nie będę używał dystrybucyjnego jajka,
to innym przestanie działać? Przeceniasz moje możliwości.

Ciekawe patche staram się podsyłać, ale patrząc na działania osób stale
dotykających kernela to mi się odechciewa. Dodałem driver do pc
speakera, to wyleciał, bo cośtam. Wysłałem dwa tygodnie temu Cięciwie
maila, że jest patch dodający obsługę agp na płytach z nforce, dostałem
odpowiedź, że obejżymy i na tym się skończyło. Nie pisz mi więc o
fajansiarskim podejściu, bo jesteś niepoważny.

wolf
--
  Bartek   .  - To wiesz już? Do nieba to pion, a do mamy, do miski to poziom.
  Taudul   :