Ksiazka o PLD (fwd)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 21 Maj 2003, 08:15:54 CEST

Dnia Tue, 20 May 2003 23:51:42 +0200 (CEST) Paweł Gołaszewski
<blues w ds.pg.gda.pl> napisał:

> Można... zróbmy... weźmy....
>
> Ludzie - to nie komunizm, to nie kolektyw robi tylko konkretne osoby.
> Ktoś się tym musi zająć, wręcz nawet z perspektywy jakichś profitów...

No wiem, że to nie kolektyw coś robi a całkiem konkretny chłopak chce
coś napisać - tyle że nawet przy najszczerszych chęciach nic z tego nie
wyjdzie, gdy będzie musiał się przebijać przez developerów, którzy od
samego początku byli do Niego krytycznie nastawieni.
Jak się lepiej pracuje (nawet za grubą kasę) - jeśli współtwórcy tego
nad czym pracujesz wieszają na Tobie psy czy jeśli w razie jakichś
kłopotów będą potrafili pomóc?
Tylko o to mi chodzi, by to wszystko nie skończyło się na ztorpedowaniu
pomysłu chłopaka który jakby się za to zabrał to na 98% (moim zdaniem)
by to ukończył....

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś