Ksiazka o PLD (fwd)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 22 Maj 2003, 19:22:58 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 08:15:54 +0200, Łukasz Jernaś wrote:

> No wiem, że to nie kolektyw coś robi a całkiem konkretny chłopak chce
> coś napisać - tyle że nawet przy najszczerszych chęciach nic z tego nie
> wyjdzie, gdy będzie musiał się przebijać przez developerów, którzy od
> samego początku byli do Niego krytycznie nastawieni.

Developerzy nie mają tu nic do rzeczy. Może pisać co mu się podoba,
któryś z developerów może zgłosić Helionowi chęć przejżenia czy
autoryzacji tekstu - wydawnictwu raczej będzie zależało, żeby bzdur nie
drukować. A 'wywiady' to kwestia indywidualna, podobnie jak ewentualne
dyktowanie tekstu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/