TAGowanie zakazane.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 21 Maj 2003, 10:07:19 CEST

Tomek,
To bedzie do Ciebie ...

Pytasz po co etykiety ?
Chocby po to, zeby dalo sie zbudowac pakiet w wersji a.b.c,
a nie tylko pakiet w wersji x.y.z, bo taki jest najnowszy .
Wiem, troche na okolo ale chyba zrozumiale?

Ja bede pisal o swoim wlasnym podworku - kernel.spec.
Kiedys - kiedy nie bylo mozliwosci tagowania, byly problemy,
POtem zaczolem tagowac tylko wersje stabilne o pelnym release
Ale teraz i to przestaje wystarczac i chcialbym moc np. otagowac kernel
ten ktory jest aktualnie na LINUX_2_4 takiem kernel-2_4_20-6pl7
A jest to niemozliwe [no, bylo niemozliwe wczoraj]
Wiec musialem to otagowac tagiem k2_4_20-6pl7,
problem polega na tym, ze do tego jest iptables, ktore powinno byc otagowane
takim samym tagiem ...
A i pewnie jeszcze kilka innych [gradm itp.]

I teraz co z tym zrobic, skorao tagowanie jest zabronione?

A na jakies 90% na buildery ten kernel nie pojdzie..

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}