TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 05:03:06 CEST

On Wed, 21 May 2003 undefine w aramin.one.pl wrote:

> jestem za.

Ja też jestem za .. tym żebyś zadał sobie choć raz pytanie po co wogóle do
tej pory były etykiety i jakei regóły rzadza tym że stoja one w tym a nie
innym miejscu to nie bedziesz sie w tak prymitywny sposób ośmieszał
wymyślaniem czegoś co już dawno wymyślone jest (mowa o regółach
etykietowania). Jak przyejrzysz listy z wczoraj to dodatkowo dowiesz się
jakie są podstawy tego że ttej czy innej osobie te regóły to nieco za
mało, a jak zdasz sobie wreszcie sprawe z tych przyczyn to mzoę wtedy
będziesz miał odwagę i sposobność nie wypowiadać się o sprawach co do
których będzisz miał choć złudne wrażenie ze cokolwiek wogóle wisz
dlaczego wygladaja tak a nie inaczej.

Wczoraj co do włąsnych etykiet byłem w stanie pwiedzieć "tak aczkolwiek
niechętnie". Dzisiaj zmieniam zdanie na dokładnie te jakie było wcześniej
czyli "wara od etykietowania".

CVS PLD ma być używany do pracy nad PLD. Jak ktoś ma cheć używać czegoś
takiego do czegoś innego to:
a) zanim przyjdzie mu chhęć na to o ile będzie to wymagać jakiś spec
   podejść od reszty osób ma o tym powiadomić resztę i uzyskać co do
   takich działań akceptację,
b) niech zakłada sobie własne repozytoria (całe jest dostepne via rsync
   takze moze sobie w każdje chili skopiować dowolną jego część lub
   całość), a tam juz "wolność Tomku w swoim domku".