TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 21 Maj 2003, 12:25:57 CEST

On Tue, May 20, 2003 at 11:33:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 20 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> [..]
>
> Zadaj sobie lepiej znacznie prostrze pytanie czy musi się to
> koniecznie z tym wiązać (?) i/lub jakie niby miałby być podstawey tego
> żeby miało tak dokładnie być.
> Jeden z kilku mały hint: wykonujac upgrade robisz to na jednej
> architektórze. Konai z rzędem temu kto wykonujac taka operacje był w
> stanei sprawdzić to na wszystkich archuitektórach .. to tak tylko chcąc
> uwzglednić to że robimy zasoby wieloarchitektórowe. Spróbuj uwzglednić to
> [...]

Pakiety otagowane przy puszczaniu zlecenia na builder też nie muszą się
budować (co się okazuje po otrzymaniu odpowiedzi od builderów). A jeśli
w międzyczasie pojawi się nowa wersja, to taki tag już zostanie na
wersji budującej-się-nie-w-każdym-środowisku.

PS. tak przy okazji - jak będą tagowane pakiety AC z głównego drzewa
(odpowiednik STABLE z RA)? Żeby się nie okazało, że też STABLE
kolidując z ra/updates...