TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 15:11:48 CEST

On Wed, 21 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> PS. tak przy okazji - jak będą tagowane pakiety AC z głównego drzewa
> (odpowiednik STABLE z RA)? Żeby się nie okazało, że też STABLE
> kolidując z ra/updates...

Pisałem o tym raz, pisałem o tym drugi raz .. pisałem o tym wielokrotnie.
Cóż napisze ejszcze raz, że do czas uskompletowanai bootstrapa nei mam
zamiaru etykietować zasobów. Po tym jak skończy sie kompletoweanei tego
minimalnego zbioru kuikunastu pakietów które zapewnaić beą płynna migracje
dso środowiska kernala 2.4 (z nei koneicznei wszystkimi już narzędziami
okołokernelowymi przwbusdowanymi w tym środowuisku), który to zbóiór takze
bezie zapewnaił płynne przejście z rpm-a 4.0 całosć zostanie ejszcze raz
przwebudowana i wtedy takzę zacznei sie dopiero uzywanie etykiety STABLE
na potrzeby Ac.

Sprawa puszczanai zasobów na buildery i etykietowania tak żeby było to
robione dopiero po poprawnym zbudowaniu pakietów była także omawiana i
owszem dotyczczasowa procedura przepuszczała tego typu błędy i nic na to
poradzić jzu nie można.
Wiadomo też jak zrealizować nowa procedure żeby nie było możliwe
przepuszenie czegoś takiego.