TAGowanie zakazane.

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 21 Maj 2003, 12:21:12 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 05:03:06AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> tej pory były etykiety i jakei regóły rzadza tym że stoja one w tym a nie
> innym miejscu to nie bedziesz sie w tak prymitywny sposób ośmieszał
> wymyślaniem czegoś co już dawno wymyślone jest (mowa o regółach
> etykietowania). Jak przyejrzysz listy z wczoraj to dodatkowo dowiesz się
> jakie są podstawy tego że ttej czy innej osobie te regóły to nieco za
> mało, a jak zdasz sobie wreszcie sprawe z tych przyczyn to mzoę wtedy
> będziesz miał odwagę i sposobność nie wypowiadać się o sprawach co do
> których będzisz miał choć złudne wrażenie ze cokolwiek wogóle wisz
proponuję zacząć używać własnego /dev/brain a nie tylko klawiatury do
pisania bredni. Zamiast pisania tego typu tekstów nic merytorycznego nie
wsnoszących do sprawy mógłbyś swój czas spożytkować na coś bardziej
przydatnego, jak chociażby naukę pisania bez błędów.

> CVS PLD ma być używany do pracy nad PLD. Jak ktoś ma cheć używać czegoś
> takiego do czegoś innego to:
> a) zanim przyjdzie mu chhęć na to o ile będzie to wymagać jakiś spec
>    podejść od reszty osób ma o tym powiadomić resztę i uzyskać co do
>    takich działań akceptację,
powiadomić resztę -> powiadomić Ciebie?
etykietowanie nie jest przydatne w jakiś "specyficznych przypadkach".
Jeżeli by istniało jedno pld, z którego wszyscy byli by zadowoleni nie
było by takich potrzeb. Ale tak nie ma i nie będzie.
Przydało by się by skompletować cały pakiet który nie poszedł z jakiś
względów na buildery. Obecnie coś takiego wymaga ręcznego przeglądania
patchy i dobierania właściwej wersji, czyli de-facto powtarzania części
pracy jeszcze raz co jest imho zbędne. Czasami zachodzi potrzeba
cofnięcia się gdzieś wstecz, dzięki etykietom "budujących" się pakietów
takie kroczki w tył mogły by być nieco mniejsze, czyli po ich wykonaniu
bylibyśmy nieco bardziej do przodu niż cofając się do ostatniej
budowanej przez buildery wersji.

> b) niech zakłada sobie własne repozytoria (całe jest dostepne via rsync
>    takze moze sobie w każdje chili skopiować dowolną jego część lub
>    całość), a tam juz "wolność Tomku w swoim domku".
przypuszczalnie kiedyś do tego dojdzie. Naprawdę tego chcesz? Odejścia
części developerów tylko dlatego że czegoś więcej potrzebują, czego Twój
cvs z powodu Twoich widzimisie nie jest w stanie im zapewnić?