TAGowanie zakazane.

Śro, 21 Maj 2003, 15:36:22 CEST

On Wed, 21 May 2003 undefine w aramin.one.pl wrote:
[..]
> proponuję zacząć używać własnego /dev/brain a nie tylko klawiatury do
> pisania bredni. Zamiast pisania tego typu tekstów nic merytorycznego nie
> wsnoszących do sprawy mógłbyś swój czas spożytkować na coś bardziej
> przydatnego, jak chociażby naukę pisania bez błędów.

Czyli ? coś konkretnie mi radzisz ?
I jaki ma to związek z tym o czym mowa ?
Czy pisanie przezemnie ortograficznie ma jakos zmienić może sparwę
etykietowania ? czy może sam zauwazysz że wypisując tego typu teksty sam
zaczynasz bredzić i pisać kompletnei nie na temat i że z wyjeżdżasz z
tematu najwidoczneij w sposób juz neikontrolowany na osobę (?) (i to w jak
najlepszej zgodzie z zasadami pisowni).

> powiadomić resztę -> powiadomić Ciebie?

Powiadom także i innych, a nie tylko mnie nie możesz przy tym pominąć.

> etykietowanie nie jest przydatne w jakiś "specyficznych przypadkach".

Powtórze: skopiuj sobie repozytorium i tam rób dowoli ile chcesz i co
chcesz.

> Jeżeli by istniało jedno pld, z którego wszyscy byli by zadowoleni nie
> było by takich potrzeb. Ale tak nie ma i nie będzie.

O czyli już w Twojej świadomości nie isnieje PLD (?) bo jest ich kilka.
Mamy kolejny kwiatek na polu działań ala Nest czy dc.

> Przydało by się by skompletować cały pakiet który nie poszedł z jakiś
> względów na buildery.

Zrób to. Nie ograniczaj wsie wyłacznie do mówienai o tym.

> Obecnie coś takiego wymaga ręcznego przeglądania patchy i dobierania
> właściwej wersji,

Hmm ręcznie tego nie mozan robić. Logicznym byłoby w takim razie zapene
pytanie: czy w takim razie nogą można ?
Czy moze jednak nadal chcesz niezauwazać że brak etykiet jest *skutkiem*,
a nie przyczyna działań a w zasadzie ich braku na innym zupełnie polu ?
Chcesz usunać pierwotna przyczynę ? Prosze bardzo: skup się na tym co
robie ostanio.

> czyli de-facto powtarzania części pracy jeszcze raz co jest imho zbędne.
> Czasami zachodzi potrzeba cofnięcia się gdzieś wstecz, dzięki etykietom
> "budujących" się pakietów takie kroczki w tył mogły by być nieco
> mniejsze, czyli po ich wykonaniu bylibyśmy nieco bardziej do przodu niż
> cofając się do ostatniej budowanej przez buildery wersji.

Jeszcze raz: próbujesz walczyć ze skutkiem a nie z przyczyną.
To ejst walka pozorna. Ja jej nei zamierzam podjać.
Pzrzez trzy lata nikomu nie brakowało etykiet. Zatanów się choć
raz i to przez choc chwilę dlaczego ?

> przypuszczalnie kiedyś do tego dojdzie. Naprawdę tego chcesz?

Jeżlei wydaje Ci się ze sie tego boję i że nie bee niczego robił co
miałoby spowodować żeby pod żadnym pozorem nie doszł odo tego to sie
bardzo głęboko mylisz. Wiem że zostały poełnione błedy. Wiem że część
wynika z tego co sam mówił albo co o tym wszystkim innym wydawało się ze
mówię. Ja wiem co chcę robic. Zapeaniam Ci że zdaje sobei sprawe że jakeiś
konsekwencje mogą tu być. Jedna z nic h potencjalnie moze być to że część
osób odwróci się na piecie i pójdzie do innej piaskownicy.
Będzie mi smutno ale wiem też ę inaczje być nie mogło. Wiem takze że
potencjalnie to co się stanie nie zależy tylko odemnie. Zależy także od
tego czy choćby Ty sam bedziesz w stanie przeanalizować cały stan obecny
PLD conajmniej w takim wymiarze w jakim mi sie to ostanio udało.

Wiem takzę że po odejściu potencjalnie kilku osób nic się wioelkiego nei
stanie. Takei wypadkui zdazały sie już i wiele mnei nauczyły co do tego
jak się w takeij sytuacji zachowywać (za każdym razem jestem w stanie
lepiej zareagować zmeiniajac neico metodę działania .. robiąc to także
dużo spokojnie niż popzrednio).

> Odejścia części developerów tylko dlatego że czegoś więcej potrzebują,
> czego Twój cvs z powodu Twoich widzimisie nie jest w stanie im zapewnić?

A czy te osoby potrzebuja ejszcze do czegoś PLD ?
Klucz tkwi właśnie w tym pytaniu.
Chcesz się rozstac z PLD ? Nie ma sparwy zrób to tylk ow perłni śiwadomy
że próbujkesz wziąć na siebie to co ja do tej pory robiłem. Zapeniam Cie
że jeść lody a patrzeć na kogoś jak to robi to dwie różne rzeczy. Różne
osoby mają óżne poczucie zmaku. to co moze mi smakować nei koniecznei musi
być smaczne dla Ciebie. Uwzglednij takze to że odchodząc i zagarniajac
kilka osób *takze* bierzeszz an siebei *oddpowidzialnoć* kierowania tymi
ludźmi. Jeżeli wpędzisz je potem w kanał bo sie nagle okaże że "lody
jednak inaczej smakują" to bedzie to juz na Twoim sumieniu, a nie moim.