Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 15:40:55 CEST

On Wed, 21 May 2003, Witek Kręcicki wrote:

> W liście z ?ro, 21-05-2003, godz. 15:05, Tomasz Kłoczko pisze:
> <ciaaaach>
> To ja jeszcze raz zadam pytanie: co jest złego w tagowaniu zasobów które
> nie trafiają na buildery (z takich czy innych przyczyn) jednak pojawiają
> się w ich tworzeniu pewne 'punkty' ktore warto by zachowac dla
> potomnosci.

Nic nie ma złego w tym. Jedyne zagrożenie jakie tu tkwi jest osadzone w
osobach które to robia.
Po drugie przy rytmicznym wychdozeniu zasobół konieczność robienai takich
zreczy jest *żadna*. Dowodem na to jest to wszytko co sie działo do
momentu zamknięcia 1.0 a nie był to wcale krótki okres.
teraz rozumiesz już że próbujesz osiągnać cel pozorny ? który dodatkowo
zaczna oddwalać prędzej czy później od osiągnięcia celu jakim jest
robienie dystrybucji ?