Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 21 Maj 2003, 15:55:55 CEST

W liście z ?ro, 21-05-2003, godz. 15:40, Tomasz Kłoczko pisze:

> Nic nie ma złego w tym. Jedyne zagrożenie jakie tu tkwi jest osadzone w
> osobach które to robia.
W takim razie jeszcze konkretniejszy przyklad: Cieciwa tagujacy zasoby
kolejnych PL kernela 2.4 - gdzie tu zagrozenie (tak, wiem ze uwazasz ze
2.4 Cieciwy jest do dupy: ale zrob lepszy)
> Po drugie przy rytmicznym wychdozeniu zasobół konieczność robienai takich
> zreczy jest *żadna*. Dowodem na to jest to wszytko co sie działo do
> momentu zamknięcia 1.0 a nie był to wcale krótki okres.
> teraz rozumiesz już że próbujesz osiągnać cel pozorny ? który dodatkowo
> zaczna oddwalać prędzej czy później od osiągnięcia celu jakim jest
> robienie dystrybucji
Nie, nie rozumiem. Czy pozornym celem jest znakowanie stabilnych zasobow
przy dalszym ich rozwoju? Jak narazie w wiekszosci wypadkow 'upadla'
idea brancha devel - pojawi sie prawdopodobnie przy stabilizacji
zasobow. Wtedy znakowanie nie bedzie potrzebne: stabilne na head,
'devel' na DEVEL. Aktualnie to po prostu robienie tego samego dwa razy.
I co ma znakowanie stabilnych zasobow do oddalania sie od tworzenia
dystrybucji? Z twojej mowy na zlocie wynikalo ze buildery na Ac beda
koniec stycznia-poczatek lutego. Jak narazie cisza.
WK