Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 15:53:09 CEST

On Wed, 21 May 2003, Jacek Konieczny wrote:

> O ile dobrze zrozumiałem te długaśne wypociny kloczka, to chodzi o to,
> że tworzone jest X różnych dystrybucji opartych na starym PLD

A) Jeż lepie ale jeszcze nadal szwankuje rozumienie szczegółów i to
   tych istotnych,
B) Kolejny przejaw nowomowy to "stare PLD" ? Jest jakieś nowe PLD ? :)

Jacek .. poświec sie i jeszcze raz przeczytaj ten tekst jaki napisałem.
Prośba także do inmnych żeby przeczytali sobie to conajmniej ze dwa razy
.. bez pośpiechu i umysłem wyprutym z uprzedzeń.

Może nie zostane zrozumiany od razu .. może. Wiem niemniej że bez chęci
zrozumienia w sumie mało kto ma szanse na to żeby mnie zrozumieć.

> i wten sposób nasze siły są marnowane, bo Ac nie może ruszyć z miejsca.

I .. ? Jacek nie bój się .. pójdź dalej tym torem opisując to do czego to
może prowadzić. Moze TO włąsnie wpłynei na szybsze opamietanie. Załóż że
nie wszycy są w stanie przewidzieć możliwy i to wcale w nie najbardziej
pesymistyczny scenariuszu (załóż lekko optymistyczie, że ..). Może jak
wyjdzie to nie z pod moich palców tylko np. z pod Twoich może wtedy innym
będzie łatwiej zrozumieć o co tu chodzi.

> I muszę przyznać kloczkowi rację - niby nowe rzeczy są pakietowane, ale
> nie wiadomo gdzie ich szukać i co z czym będzie działać.

Pierwszy poprawny wniosek zaliczyłeś. Spróbuj iść dalej .. spróbuj o tym
napisać. Tego czego nie napiszesz tego inni nie bedą mieli szansy
przeczytać wczesniej i szybciej się o tym dowiedzieć po to żeby
pioprawnie zareagować.
Pokaż jak powinna wygląda poprawna reakcja ..