Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 21 Maj 2003, 15:40:31 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 03:25:22PM +0200, Witek Kręcicki wrote:
> W liście z ?ro, 21-05-2003, godz. 15:05, Tomasz Kłoczko pisze:
> <ciaaaach>
> To ja jeszcze raz zadam pytanie: co jest złego w tagowaniu zasobów które
> nie trafiają na buildery (z takich czy innych przyczyn) jednak pojawiają
> się w ich tworzeniu pewne 'punkty' ktore warto by zachowac dla
> potomnosci.

O ile dobrze zrozumiałem te długaśne wypociny kloczka, to chodzi o to,
że tworzone jest X różnych dystrybucji opartych na starym PLD i wten
sposób nasze siły są marnowane, bo Ac nie może ruszyć z miejsca.
I muszę przyznać kloczkowi rację - niby nowe rzeczy są pakietowane,
ale nie wiadomo gdzie ich szukać i co z czym będzie działać.

> Nie mowie o etykietowaniu wszystkiego (bo od tego sa
> buildery) ale o pakietach typu: kernel, kde*, gnome* - przeciążone
> patchami, w ktorych dojście do ostatnio działającej wersji może być
> bardzo trudne, o ile wogóle możliwe.

Tak to wygląda, bo jest to rozwijane poza dystrybucją. Inaczej
ostatnia działająca wersja byłaby na FTP (chociażby w test),
a w CVS byłby tag odpowiadający pakietowi na FTP.

> blokując przy tym dalszego rozwoju. Podobnie jest z kernelem: Cięciwa
> ciągle pracuje nad nowymi wersjami, jednocześnie te o kilka rel.
> kernel.spec są intensywnie testowane.

Ale też poza dystrybucją. Jak kernel 2.4 trafi do Ac i "standardowe"
tagi z builderów przestaną wystarczać, to wtedy bedzie można zastanowić
się nad innym rozwiązaniem.

Pozdrowienia,
	Jacek