[SBTR/security] cups

Śro, 21 Maj 2003, 18:06:09 CEST

> Właśnie zasób się przenosi do ready i jest etykietowany.

I tu chyba wlasnie brakuje mechanizmu wymiany informacji, zeby
- dwie osoby nie wysylaly tego samego zlecenia niezaleznie
- dwie osoby nie etykietowaly niepotrzebnie zasobow [ latwiej o pomylke ]

Wiem, ze drugi problem zniknie, gdy buildery beda same tagowaly po
zbudowaniu. Ale nie wierze, zeby w tym roku :(

Wysylanie wszystkich informacji na pld-devel jest bez sensu.
Moze jakas zamknieta lista builderowcow na ktora by pisaly buildery
przyjmujac (nie: realizujac) zlecenie i SPECS/builder po -Tv* ?

  phone (48)(58) 347 14 61