[SBTR/security] cups

Śro, 21 Maj 2003, 19:02:48 CEST

On Wed, 21 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> I tu chyba wlasnie brakuje mechanizmu wymiany informacji, zeby
> - dwie osoby nie wysylaly tego samego zlecenia niezaleznie

Bez przetrzymanai infoermacji o tym z jakich rewiszji plików buduje się
włąsnei pakiet nei jesteś w stanie wykonać cancela zlecenai które poszło
raz -> zxzaczeło byc juz realizowane -> poszło drugi raz po mimo tego że
nic w międzyczasie się nie zmieniło w repo.

Powiem tyle, że nad tym do tej pory nie myślałem.

> - dwie osoby nie etykietowaly niepotrzebnie zasobow [ latwiej o pomylke ]

W przyszłości nei bedzie nikt osobiście wetykietował. Będzie to robił
wyłacznie automat.
żadnego sprawdzania.
sie z STABLE. jezlei nie bezie się pokrywać to bedzie przesuwać STABLE.
Jeżeli bedzie się pokrywać to bezie to sygnalizować że poszedł na
buildwery pakiet bez zmiany rel.

> Wiem, ze drugi problem zniknie, gdy buildery beda same tagowaly po
> zbudowaniu. Ale nie wierze, zeby w tym roku :(

Zaskoczę Cie .. część skryptu to robiącego już mam :)
Zakłądam że ten skrypt bedzie musoał już działać w momencie keidy skończy
sie zabawa z bootstrap, a nie przewiduję żeby zajeło to aż tak dużo czasu
:)

> Wysylanie wszystkich informacji na pld-devel jest bez sensu.
> Moze jakas zamknieta lista builderowcow na ktora by pisaly buildery
> przyjmujac (nie: realizujac) zlecenie i SPECS/builder po -Tv* ?

Kwestie generowania raportów z działnlośic builderó wto rzecz nad którą
jeszcze sie nei do kończa zdazyłem zastanowić po momoe że
move-from-{ready,test} już generuja raporty w jakieś postaci i podpiąć to
pod wysyłanie ich lstem nie bezie już trudno.