Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 18:42:20 CEST

On Wed, 21 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> W tym liscie jest duzo ogolnikow, a malo konkretow. Poza jednym:
> gcc-ada.

Staram sie być elastycznym
Konsekwencja tego ejst taka że jeżeli Arkowi mówie że nei daje się
zbudować gcc-ada a jzu są z tym wybitne kłopoty żeby włączyć to na
wszystkich arch to widze odpoewiedź "mi to dizała". W tym momencie najwnie
liczyłem że pochyli sie ze swoim dłuzszym obcowaniem z nowszymi zaosbami
nad tym zagadnieniem i pomoże. Efekt jest taki, że widżę tylko wymówki
które do niczego nie prowadzą.

Kika dni temu dawałem do zrozumienia że jeżeli niee zmieni się coś w
sprawie ady to nie będę czekał i za kawełek wyłącze domyślne budowanie
tego podpakietu i zaraz to zresztą zrobię.

Świat przez to sie nie zawali, a za jakiś czas jak więcej osób będzie
używać zasobów Ac będzie wieksza szansa że wspólnie da się dojsść o co tu
chodzi.

Właśnie skończył mi się budować bazowy kernel na sparc64.
Potencjalnie jeszcze dzisiaj mzońa spodziwaqć sie kilku restartół na team
żeby sprawdzić czy to mzoę nawet działa.

Kończe też bazową kofiguracje na axp i ppc.
Zaraz po tym lecieć bedzie an zbudowancyh kernelach budowanie glibc.