Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 19:22:22 CEST

On/Dnia Wed, May 21, 2003 at 06:42:20PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> Konsekwencja tego ejst taka że jeżeli Arkowi mówie że nei daje się
> zbudować gcc-ada a jzu są z tym wybitne kłopoty żeby włączyć to na
> wszystkich arch to widze odpoewiedź "mi to dizała". W tym momencie najwnie
> liczyłem że pochyli sie ze swoim dłuzszym obcowaniem z nowszymi zaosbami
> nad tym zagadnieniem i pomoże. Efekt jest taki, że widżę tylko wymówki
> które do niczego nie prowadzą.
Nie mam ochoty/czasu tego robić. Podałem sposób, który dla mnie
zadziałał. Tobie nie działa - no cóż - drąż temat, a nie zwalaj roboty
na innych.

> Kika dni temu dawałem do zrozumienia że jeżeli niee zmieni się coś w
> sprawie ady to nie będę czekał i za kawełek wyłącze domyślne budowanie
> tego podpakietu i zaraz to zresztą zrobię.
Sam łamiesz swoje zasady by coś poprawiać zamiast stosować obejścia.

> Świat przez to sie nie zawali, a za jakiś czas jak więcej osób będzie
> używać zasobów Ac będzie wieksza szansa że wspólnie da się dojsść o co tu
> chodzi.
Zawalić się nie zawali. Nie zawalił się też gdy wklepałeś requesta z
--without ada ale chyba Ci się to znudziło. Niemniej jednak widać jak
się trzymać tak zażarle bronionych zasad - po prostu masz je gdzieś o
ile one dotyczą Twojej osoby.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux