Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 19:44:55 CEST

On Wed, 21 May 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Wed, May 21, 2003 at 06:42:20PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> Nie mam ochoty/czasu tego robić. Podałem sposób, który dla mnie
> zadziałał. Tobie nie działa - no cóż - drąż temat, a nie zwalaj roboty
> na innych.

Arek i tu wielki STOP.
Tu sie mylisz. Ti ty tego typu egoistycznym podejściem rowalasz robotę
innym.

Przed chwila w rozmowie z Andrzejem i jeszcze zaraz po tyu m jedna osobą
padło że od tego mometu nawazniejsze jest Ac. Mówiac inaczej: od tejk pory
jeżeli ktoś bezie sie chciał baweić w eksperymety od tego ma brancha
DEVEL.

Nie chcesz robić Ac (?) .. cóż jak to Skba mówi: "tacz maj body tam są
schody".
Nei mam zamiaru dłuzej tolerować tego żeby być co kawałek ubezwłasnowolniany
tym co sie dizeje w Nest czy jakimś innym miescu.

Jeżeli poczujesz się jakoś ograniczany to będzie to tylk owynikać z twego
że nie masz zamiaru współdziałć z innymi (piękna ilustracja tego jest w
tej rozmowie jaka dzisiaj przeprowadziliśmy).

Nie odbiorę Ci RW tak długo jak cokowiek zrobisz nie bezie przeszkadzać w
rozwijaniu Ac. Ergo: jeżlei zostyaneisz wyproszony perzezemnie to tylko na
włąsne rzyczenie i z pełną świadomościa konsekwencji.
Błedy mozesz popełniac ale albo je sam albo beziesz je poparwiał albo też
będziesz wspólnie z innymi szukał drogi ich rozwiązania .. ale w PLD.

Od tej pory na pewno nie zakacepruję z Twojej strony wyjasnienia "bo mi
działa" bez pokazania dlaczego tak jest.

> Sam łamiesz swoje zasady by coś poprawiać zamiast stosować obejścia.

Tylko krowa nie zmienia zdania.

> Zawalić się nie zawali. Nie zawalił się też gdy wklepałeś requesta z
> --without ada ale chyba Ci się to znudziło. Niemniej jednak widać jak
> się trzymać tak zażarle bronionych zasad - po prostu masz je gdzieś o
> ile one dotyczą Twojej osoby.

Już zapomniałeś o tym że to co idzie na buildewr to są ustawienia
domyślne ?