[SBTR/security] cups

Śro, 21 Maj 2003, 22:54:14 CEST

On Wed, 21 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie chodzi o wysylanie cancela.
> Chodzi o niewysylanie drugi raz, jesli juz ktos poslal.
> IMO, rev. speca w zawiadomieniu tu wystarczy.

Są dwa przypadki:
1) jedna osoba puściła zlecenie i zaraz druga bez zmian w repo

   Jeżeli stało sie to odstępie nie więcej niż minuta i/lub jeżlei builder
   jset juz czymś zajęty to pierwsze zlecenie nie zostyanie jeszcze
   obsłużone i w kolejce z plikami ze zlecaniami odebranie drugiego
   zlecenia spowoduje zapisanie pliku o tej samej nazwie. Efektywnie
   wykona sie tylko jeden build. O ile kolejne zlecenie zostało odebrane w
   trakcie przebudowywanai pakietu to można próbować kasować zlecenei z
   klolejki po to zeby nie dopoószczać do ponownego przebudowywania i to
   jest ten przypadek o któryum pisałem.
   W pesemistycznym wariancie najwyzej pakiet zbuduje się dwa razy pod
   rząd,a w obu przyapdkach powinny być otrzymane takei same wyniki -> nei
   ma tu nic groźnego.

2) między zleceniami wykonano zmianę w cvs

   W tym wypadku uwzgledniająć i tak jeszcze pwierwszy przypadek i to że
   pakiet po pzrebudowaniu w sumie powinien mieć jakąś karencję na
   wytestowanie uwzglednianie przypadku że pojawiała sie jzu w miezyczaie
   zmiana którwe nie powinna wejsć do pakietu jest mało sensowne.
   Z praktryki mogę powidzieć ze do tej pory nie przypominam sobie zeby
   miał tu miejsce choć raz taki przypadek choć moze sie mylę i moze z raz
   albo dwa coś takeigo się zdażyło. Takz czy inaczej nie powionno się to
   zdażyć. Zmiany niebezpieczne dla produkcji tymczasowo dopóty dopóki
   pakeit nie wyjdzie z ready nie powinny być w sumie takie żeby w
   pakiecie była nagle w międzyczasie przeprowadzana rewolucja .. nei
   najpierw zdecydowanie pakiet powionien być skompletowany po to żeby
   mógł się wyczołgać z ready. W takim wypadku każda zmiana która wejsdzie
   pio pierwszym zleceniu jest tylko kolejna korektą która ma umożliwić
   wyjście pakietu z ready -> można bez obaw przebudowywać pakiet po mimo
   zmian w repo.