[SBTR/security] cups

Śro, 21 Maj 2003, 23:53:57 CEST

> Są dwa przypadki:
> 1) jedna osoba puściła zlecenie i zaraz druga bez zmian w repo
>
>    Jeżeli stało sie to odstępie nie więcej niż minuta i/lub jeżlei builder
>    jset juz czymś zajęty to pierwsze zlecenie nie zostyanie jeszcze
>    obsłużone i w kolejce z plikami ze zlecaniami odebranie drugiego
>    zlecenia spowoduje zapisanie pliku o tej samej nazwie. Efektywnie
>    wykona sie tylko jeden build. O ile kolejne zlecenie zostało odebrane w
>    trakcie przebudowywanai pakietu to można próbować kasować zlecenei z
>    klolejki po to zeby nie dopoószczać do ponownego przebudowywania i to
> [...]

Tzn. nie czytasz, co ci builder po zbudowaniu odsyla?
Ja czytam, i nie podoba mi sie sytuacja, kiedy wysylam zlecenie i nic nie
dostaje. IMO powinienem dostac co najmniej zawiadomienie, ze nadpisales moje
zlecenie i przejales paleczke.

Sprawdzanie wylacznie po http/ftp nie jest chyba najlepszym pomyslem.

>    W pesemistycznym wariancie najwyzej pakiet zbuduje się dwa razy pod
>    rząd,a w obu przyapdkach powinny być otrzymane takei same wyniki -> nei
>    ma tu nic groźnego.

Groznego - nie. Nie twierdzilem, ze jest to grozne. Ale pakiet przebuduje
sie 2 razy, niepotrzebnie obciazajac buildery. Czas to tez jest zasob,
ktorym warto by gospodarowac bardziej optymalnie.

> 2) między zleceniami wykonano zmianę w cvs

To jest poza tematem. Jak wysylajacy bedzie wiedzial, co bylo puszczone, to
sam zdecyduje, czy trzeba puscic jeszcze raz.

  phone (48)(58) 347 14 61