Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 23:23:33 CEST

On Wed, 21 May 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Wlasnie o to chodzi. A dzimi tego nie widzi, ze poza jego 2.2
> jest jeszcze cos z czym kernel Ac musi byc w miare zgodny.
> I dlatego bezsensem jest operanie Ac o kernel majacy mniejsze
> mozliwosci niz 2.4.20-6pl8, bo poprostu ludzie tych rzeczy uzywaja.

Poległem na próbie wygenerowania tego kernela na sparc64. Staraciłem w
sumie na to dużo więcej czasu niż przyszykowanie bazówki jaka teraz mam na
builderze dzięki której mogę kontynuować dalej z glibc, a zaraz potem z
rpm-em. Wyglada że za kawałek skończę na axp.
Speedi powidział że w miedzyczaise spróbuej zerknać na ppc żeb skończyć i
dociągnąć do tego samego poziomu. jezlei tego nie zrobi to ciut dłużej
zajmie mi dopracowanie konfiguracji dla ppc.
Po tym bezie gotowa bazówka. Na tym i według tego schematu jaki tam jest
obecnie bezie można wieszać kolejne bąbki. Ja na dzień dzisiejszy chcę
tylko przynieść do pokoju choinkę i ustawić ja w konkretnym koncie.
Co naj niej da się powisić to osona sparwa.