Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 21 Maj 2003, 23:38:34 CEST

Dnia śro 21. maja 2003 23:23, Tomasz Kłoczko napisał:

> Poległem na próbie wygenerowania tego kernela na sparc64. Staraciłem w
> sumie na to dużo więcej czasu niż przyszykowanie bazówki jaka teraz mam na
> builderze dzięki której mogę kontynuować dalej z glibc, a zaraz potem z
> rpm-em. Wyglada że za kawałek skończę na axp.
> Speedi powidział że w miedzyczaise spróbuej zerknać na ppc żeb skończyć i
> dociągnąć do tego samego poziomu. jezlei tego nie zrobi to ciut dłużej
> zajmie mi dopracowanie konfiguracji dla ppc.
> Po tym bezie gotowa bazówka. Na tym i według tego schematu jaki tam jest
> [...]

hm ...
fajnie ze Tomek sie zabral za kernel, odciazyl mnie w tak trudnym okresie dla
mnie, nie zgadzam sie ze slowami Wojka (kilka watkow wyzej) ze mam mgliste
pojecie na temat 2.4. Wiem i widze jakie zeczywiste bledy sa w 2.4, juz nie
ta era gdy mialem oczy przyslaniete klapką i skierowane na kernel 2.2.

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/