TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 21 Maj 2003, 23:04:59 CEST

On Tue, May 20, 2003 at 01:09:02PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pisałem juz raz. Wyglada to tak:
> - środowiska Ra + /dist/ac/ready
> - instaluejsz gnat z zasobół Arka i budujesz gcc z --nodeps
> - po przebudwaniu instalacja wygenerowanego gcc-ada i odinstalwoanei gnat,
> - zapuszczenie jeszcze raz budowania gcc.
>
> Poprostu te drugioe etap się wali.
> Wynik tego etapu budowania znajdziesz na buildlogs w katalogach FAIL.

W większości leży tylko informacja o niespełnionej zależności od gcc-ada.
W dwóch (sparc i ppc IIRC) log z którego wynika, że istniejący
w systemie gnat nie działa. Więcej trzeba szukać w config.log, którego
tam nie ma (BTW, dobrze by było, żeby był dołączany do buildloga...
często się przydaje przy analizie błędów podczas budowania, a także
działania pakietów które się zbudowały niepoprawnie).

Czy spróbuję taki schemat przećwiczyć to zależy od tego, czy znajdę
maszynkę/chroota/miejsce pod chroota z Ra do rozwalenia oraz wolną
chwilę. Ale wolnych chwil ostatnio nie miewam.

Tak jak pisałem - na i686 użyłem gcc 3.2 z nesta (IIRC wtedy jeszcze nie
wymagającego glibc 2.3), na alphie gcc 3.1 (a może już 3.2?) z RedHata.
Dlaczego akurat binarki z nesta czy RH są "be" a jakieś stare binarki
nie-wiem-skąd "cacy" to nie wiem.