TAGowanie zakazane.

Czw, 22 Maj 2003, 00:36:49 CEST

On Wed, 21 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> W większości leży tylko informacja o niespełnionej zależności od gcc-ada.
> W dwóch (sparc i ppc IIRC) log z którego wynika, że istniejący
> w systemie gnat nie działa. Więcej trzeba szukać w config.log, którego
> tam nie ma (BTW, dobrze by było, żeby był dołączany do buildloga...
> często się przydaje przy analizie błędów podczas budowania, a także
> działania pakietów które się zbudowały niepoprawnie).

Wrong way .. lepiej spakować drzewko budowanego pakietu który wyleciał z
FAIL i wystawić na ftp.
Co do gcc-ada to się pomyliłem co do logów bo wycieły je już kolejne
budowanai gcc. Jutro przed południem postaram się wygenerować świerze
logi.

> Czy spróbuję taki schemat przećwiczyć to zależy od tego, czy znajdę
> maszynkę/chroota/miejsce pod chroota z Ra do rozwalenia oraz wolną
> chwilę. Ale wolnych chwil ostatnio nie miewam.
>
> Tak jak pisałem - na i686 użyłem gcc 3.2 z nesta (IIRC wtedy jeszcze nie
> wymagającego glibc 2.3), na alphie gcc 3.1 (a może już 3.2?) z RedHata.
> Dlaczego akurat binarki z nesta czy RH są "be" a jakieś stare binarki
> nie-wiem-skąd "cacy" to nie wiem.

Bo wymagają bibliotek których w build środowisku jeszcze nia ma. Wiesz że
Nest jest robiony z że tak powiem jawnym pogwałceniem/niepolnowaniem
ciągłośic dystrybucji. Mi na tej ciągłości zależy. W tej sytuacji nie mam
żadnych podstaw do tego żeby racjonalnie sięgać po zasoby Nest bez
narazania się na świadome ryzyko przerwania owej ciągłości. Kłpoty jakie
miałem i mętność tłumaczeń kiedy doszło do konkretów potwierdza tylko to
że ufać temu chcąc to zachować byłoby zwykłą naiwnością (na czyjej głowie
były ciosane kołki gdyby coś było nie tak i miało to źródłow w tym że
zaniecahłem włanych testów ? Arek znowu wywinałby fintę mówiać że
"pzrecież to co robię robie wyłącznie na własny użytek .. głupem byłeś i
głupcem jesteś bo temu zaufałeś").

Nie Jakub. Przejdziemy to po bożemu .. bez skrótów skoro nikt nie zadbał
o to żeby mostki tu stawiane przetrwały wiecej niż jedno przejście.

Kwestia jest szersza bo sam wiesz że na builderze axp gcc ada nie daje
się na razie wygenerować. PPC jeszcze nei dotykałem. Ze sparc mam
analogicznne kłopoty jak na axp czyli czy na axp czy na sparc sie to
rozwiąze to potencjalnie na drugiej arch będzie prawdopodobnie sprawa
takze rozwiązana.