TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 21 Maj 2003, 23:24:24 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 03:11:48PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 21 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Pisałem o tym raz, pisałem o tym drugi raz .. pisałem o tym wielokrotnie.
> Cóż napisze ejszcze raz, że do czas uskompletowanai bootstrapa nei mam
> zamiaru etykietować zasobów. Po tym jak skończy sie kompletoweanei tego
> minimalnego zbioru kuikunastu pakietów które zapewnaić beą płynna migracje
> dso środowiska kernala 2.4 (z nei koneicznei wszystkimi już narzędziami
> okołokernelowymi przwbusdowanymi w tym środowuisku), który to zbóiór takze
> [...]

OK. Wolałem się spytać teraz, kiedy pamiętam, niż żeby potem w brzydki
sposób wyszedł konflikt.
Dla Ra wtedy będzie "RA-STABLE" czy jak?

To jeszcze się zapytam żeby nie było nieporozumień jak w temacie - jak
w końcu mam tagować dla Ra przy puszczaniu zlecenia: -Tvs, -Ts czy wcale
(zostawiając to na okazję przenoszenia z /test)?