Prośb

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 22 Maj 2003, 01:02:21 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 10:26:31PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[...]
> A niby dlaczego ma byc glowna dystrybucja na branchu?
> Jakies merytoryczne uzasadnienie?

1. Zdefiniujmy co jest główną dystrybucją. Ra? Ac? Nest?
   Dla mnie zawsze najważniejsze było parcie do przodu, czego
   odwzierciedlenie znajdziesz w archiwum tej listy.

2. IMHO, dystrybycja powinna się _rozwijać_ (co jest dla mnie równoważne
   nest) na HEAD, czego owoce powinny spływać do stabilnych _gałęzi_
   PLD. Logicznym wydaje mi się w tym momencie umiejscowienie Ra, Ac
   i przyszłych stabilnych wersji w odpowiednich branch-ach.

    wrobell <wrobell w ite.pl>