Prośb

Czw, 22 Maj 2003, 01:06:28 CEST

> On Wed, May 21, 2003 at 10:26:31PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
> =EAdzie si=EA
> nikniemy
>
> 1. Zdefiniujmy co jest g=B3=F3wn=B1 dystrybucj=B1. Ra? Ac? Nest?
>    Dla mnie zawsze najwa=BFniejsze by=B3o parcie do przodu, czego
>    odwzierciedlenie znajdziesz w archiwum tej listy.

Ta, ktora zostanie najszybciej wypuszczona jako kolejna oficjalna wersja
PLD.

> 2. IMHO, dystrybycja powinna si=EA _rozwija=E6_ (co jest dla mnie r=F3wnowa=
> =BFne
>    nest) na HEAD, czego owoce powinny sp=B3ywa=E6 do stabilnych _ga=B3=EAzi_

NEST nie jest i nigdy nie byl dystrybucja. To ze AC sie nie rozwijalo nic tu
nie zmienia.
Jeszcze raz zapytam: planujesz wypuszczenie PLD-2.0 NEST?

>    PLD. Logicznym wydaje mi si=EA w tym momencie umiejscowienie Ra, Ac
>    i przysz=B3ych stabilnych wersji w odpowiednich branch-ach.

Po wypuszczeniu beda na branchach. W czasie rozwoju sa na head.
Nie bylem na ostatnim zlocie, cos innego w tej mierze zostalo ustalone?

  phone (48)(58) 347 14 61