Prośb

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 22 Maj 2003, 02:35:07 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Przeczytaj uwaznie co sam napisales.
> Twierdze, ze zamykanie sie w NEST jest odcinaniem sie od DYSTRYBUCJI.
> Czyli celu istnienia PLD.

Mały cytat
"Co do reszty to najwidoczniej nie dotarłow nic z tego co pisałem kilka
razy że nie ma praktycznie żadnych formalnych obowiązków jeśli chodzi o
pracę nad PLD po za roieniem czegoś za so sie juz weźmie tak dobrze jak
się to potrafi."

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/