Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 22 Maj 2003, 08:49:49 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 11:14:05PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Jak ma być przebudowany w środowisku AC, jak tam AFAIK nawet jeszcze
kompilatora nie ma?

> Ile razy prosiłem żebyś wprowadził konkretne zmiany w tym co robisz ?
> Mówie o tym od conajmniej kilku miesięcy.

Sorry kloczek, ale jeśli chodzi o przygotowanie kernela, to do Wojtka
mam znacznie większe zaufanie niż do Ciebie. Jego kernel działa. Kernele
dzimiego też działają. Ty nie przygotowałeś żadnego kernela, ale
koniecznie chcesz pouczać innych. Wojtek dobrze się opiekuje kernelem
2.4 potwierdzą to użytkownicy tego kernela (używasz go?). Poświęca na
to dużo czasu i może to robić po swojemu, byle ostateczny efekt spełniał
swoje zadania.

Nie masz prawa mu dyktować jak mają wyglądać patche, lub czy jakaś
funkcjonalność (której ani nie używasz, ani w niczym ci (działaniem, nie
ideologią) nie przeszkadza) ma być włączona, czy nie.

Jak chcesz żeby kernel a Ac wyglądał inaczej, to sam go zrób. Na razie
jedyne działające 2.4 jakie mamy, to to co zrobił Wojtek. Wielu ludzi
używa tego na produkcyjnych maszynach i jest OK. Jedyny problem, to że
jest to część różnych forków i nie wiadomo jakby to miało działać z Ac.

Pozdrowienia,
	Jacek