Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 23:14:05 CEST

On Wed, 21 May 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Wed, 21 May 2003, Jacek Konieczny wrote:
> [...]
>
> A ile mam prosic o to aby przebudowano kernel w srodowisku AC ?

Ile razy prosiłem żebyś wprowadził konkretne zmiany w tym co robisz ?
Mówie o tym od conajmniej kilku miesięcy.
Dlaczego mam posyłać na buildery coś do czego nie jstem przekonany ?
Tylko po to żeby dawać jeszcze jedną okazję do fork() ?

Pytanie kasy audio-tele: ile musiałbym czekać na to żebyś po kernelu
poprosił o to żebym posłałe coś następnego i co to miałoby być ?

> Moze mam jeszcze kogos calowac po dupie, zeby laskawie pozwolil mi cos z tym
> zrobic ???
>
> Nie, nie mam na to ochoty.

Trzeba było od razu w ten sopób. Przynajmniej nie zakładałbym że skoro
przytakujesz to choć spróbujesz się tym zająć po to żebym mógł zrobić coś
innego z listy rzeczy do zrobienia (w międzyczasie próbowałem się
siłować między innymi z gcc-ada).

> Moj kernel, taki jaki jest jest uzywany w kilkunastu co najmniej miejscach
> A na buildery NESTowe nie jest wysylany po ostatnich przebojach znimi -
> kiedy nie dalo sie poprawnie skompilowac prostego modulu ...

Powidziałem swoje.
Teraz nie widzę powodu zmieniać zdania.

Za długo moją chęć do kompromisu Arek i kilka innych osób w tym zupełnie
nieświadomei także i Ty braliście jako objaw słabości. A ja naiwny
poprostu myśleme że co do pewncyh rzeczy można się dogadać po to żeby je
zrównoleglać.
Nauczkę przyznam daliście mi sporą i przynam siedzieć nie mogę bo
przysłowiowo tyłek mnie po tym boli. Do nikogo o to pretensji o to nie
mam .. co najwyzej do siebie że za późnio się zorienotwłem że sam zaciskam
sobie pentle na szyj.
W żadne spiski tu nie wierzę bo co kawałek ktoś mi wytyka że mam wybujałą
wyobraźnię (raczje odwrotnie .. w tym wypadku zabrakło mi jej
najwyrażniej). Wszystko to przy potencjalnie szczerych checiach zarówno z
mojej strony jak i strony kilku osób które w tej chwili są w lekkiej
opozycji do mnie.

Konsekwencja: bądź pewien że przynajmniej przez jakis czas będę mniej
skory do kompromisów.