Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 22 Maj 2003, 09:07:56 CEST

On Wed, 21 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> [...]
Ze tak powiem, cieciwa wielokrotnie chcial przygotowac kernela
na sparc64 tylko nie mial jak... cóż, mimo próśb nie udpstepniles
mu środowiska pracy (konto z gcc2/gcc3).
Zreszta... po co nam kernel na sparc64? Uzywa tego ktoś poza Toba?

I do PPC tego nie porownywać, bo po pierwsze cieciwa ma na eu11
mozliwosc pracy nad kernelem, po drugie Qboosh,Speedy i ja na biezaco
te kernele testujemy.
A kernela na sparc64 nie ma nawet jak przetestowac, bo prawda,
nie ma maszyny która moznaby rebootowac w kolko?

Tak, moze jednak s/bazówki/kastrata/g - bo latwo jest wziac vanilla 2.4.20
z jedynie 2.4.21-pre2 i udawac ze to sie do jakiegokolwiek uzytku nadawac
moze. To tak mniej wiecej rożni sie tyle od kernela cieciwy jak vanilla
2.2 od kernela dzimiego. A nawet jeszcze wiecej...

Po kernel dla ppc odsylam do LINUX_2_4 ;P
Tam jest rzecz sprawdzona i dzialajaca. I NIKT z "pepecowców" nie przylozy
reki do innego kernela, bo poprostu nie widza potrzeby robic drugi raz
czegos co jest i DZIALA. Cieciwa i Qboosh (patchami na netfiltra) odwalili
kawal dobrej roboty, by kernel na PPC byl stabilny i JEST.
A w LINUX_2_4_STABLE jest jeszcze sprawne na ppc
2.4.18 - to ono ma na an2 uptime > 150 dni, wiec zapraszamy ;)

Na razie powiesiles kikuta z poprzednich Swiat...
Brrr... po co nam cos z Baryczy (krakusi wiedza o co chodzi) rodem...

> hm ...
> fajnie ze Tomek sie zabral za kernel, odciazyl mnie w tak trudnym okresie dla
> mnie, nie zgadzam sie ze slowami Wojka (kilka watkow wyzej) ze mam mgliste
> pojecie na temat 2.4. Wiem i widze jakie zeczywiste bledy sa w 2.4, juz nie
> ta era gdy mialem oczy przyslaniete klapką i skierowane na kernel 2.2.

A do dzimiego prosba, by swoimi uwagami raczej pomogal w tworzeniu
jednego, dobrego 2.4 z LINUX_2_4 a nie robil cos innego.
2.2 bylo Twoje, ale 2.4... tę Amerykę już odkryto.
Moze sie zajmiesz 2.5 ? ;P

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-