Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 22 Maj 2003, 11:04:29 CEST

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> builderze dzięki której mogę kontynuować dalej z glibc, a zaraz potem z
> rpm-em. Wyglada że za kawałek skończę na axp.
> Speedi powidział że w miedzyczaise spróbuej zerknać na ppc żeb skończyć i
> dociągnąć do tego samego poziomu. jezlei tego nie zrobi to ciut dłużej

nie. jezeli nadal bedzie tak, ze bedziesz zadal kasowania
specow. Tomek, to nie jest TWOJE PLD, to nie jest TWOJ cvs. [no
fizycznie stoi u Ciebie, ale jest on juz wlasnoscia intelektualna
calosci PLD-Team].

Obecnie powiem to tak: RA dla mnie nie istnieje - ze wzgledu, iz nie
dziala. RA/ppc i tak trzeba uaktualniac - bo na przyklad 2.2 nie
dziala na pmac'ach. sporo innych rzeczy jest _NIESPOJNYCH_, spieprzone
glibce, pythony, ggv, i inne takie.

i ostatnie: NIENAGINAJ RZECZYWISTOSCI. poprosiles mnie, tylko i
wylacznie, abym zabaczyl dlaczego sie nie komplikuje. NIC WIECEJ.

naginanie rzeczywistosci jest zle. i nie dobre.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt