TAGowanie zakazane.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 22 Maj 2003, 19:09:30 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 15:36:22 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czyli ? coś konkretnie mi radzisz ?

Zacznij pisać mało ale z sensem.

> I jaki ma to związek z tym o czym mowa ?

Taki, że z wodolejstwa argumenty się nie rodzą.

> Jeszcze raz: próbujesz walczyć ze skutkiem a nie z przyczyną.
> To ejst walka pozorna. Ja jej nei zamierzam podjać.

Aha, a Ty niby podejmujesz walkę z _przyczyną_!? To napraw tę pieprzoną
adę! Nie, nie wskazuj palcem i nie krzycz wkoło "niech ktoś naprawi",
walcz z przyczyną i napraw to SAM. Rozkazywać każdy umie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/