TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 10:31:13 CEST

On Fri, 23 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> Do tego, żeby była _tylko_ stabilna i bezpieczna są security updates.

Nie - security są od poprawek bezpieczeństwa.

> Do tego, żeby można było tam mieć coś świeższego miało służyć updates
> general. Czy ktoś może mi wyjaśnić jaki jest obecnie sens istenienia
> updates general?

Poprawki błędów nie-security (np. zsh z Ra nie daje się w zasadzie
zainstalować, po to się pojawił w updates).

> Co do nowinek, taka np. Mozilla, o której tu wielokrotnie wspominałem,

Od tego powinien się pojawić katalog contrib lub coś podobnego. Wiele razy
już o tym mówiłem, nie mam jednak w tym temacie "mocy sprawczej"...

> jest w Ra w wersji 1.0, a więc gorzej niż starej.

Nie narzekaj - korzystam z tej mozilli na codzień i nie brakuje mi w niej
wiele..

> W tak zwanym międzyczasie było kilka _stabilnych_ wersji Mozilli.

Owszem, ale niestety nic więcej niż 1.2.1 nie wleci do RA, ponieważ mamy
kilka programów opartych właśnie na mozilli (skipstone, light, ...). I
wygląda na to, że przestały one być wspierane/rozwijane w nowszych
wersjach.

> Choćby 1.2.1 albo 1.3.

To zajmij się tym, żeby 1.2.1 można było posłać na buildery. 1.3 to jak
już mówiłem nie wiem czy da się wraz z całym "dobytkiem" zrobić. Jeżeli
tak to ja bardzo chętnie to poślę. Ale musze wiedzieć co.

> W dodatku one siedziały w CVS-ie i niewielkim nakładem sił dawały się na
> Ra skompilować. Dlaczego więc nie trafiły do updates?

To czemu nie włożyłeś tego nakładu sił?

> Albo KDE. Dlaczego w stabilnej i bezpiecznej dystrybucji nadal jest
> dziurawe KDE? Może wynika to z tego, że nikt nie korzysta z
> dystrybucyjnego, tylko wszyscy poinstalowali sobie z RaPacków.

Tutaj trochę ja jestem winny i w najbliższym czasie postaram się to
nadrobić....

> I dlaczego w ogóle RaPacki istnieją? Przecież większość oprogramowania
> które tam trafia powinna właśnie do updates general trafiać. (+- jądro)

Nie.
RA-Packi nie są niczym złym, gdyby istniało AC.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...