TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 23 Maj 2003, 10:38:35 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 10:31:13AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> On Fri, 23 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
[...]
> Nie narzekaj - korzystam z tej mozilli na codzień i nie brakuje mi w niej
> wiele..

> Owszem, ale niestety nic więcej niż 1.2.1 nie wleci do RA, ponieważ mamy
> kilka programów opartych właśnie na mozilli (skipstone, light, ...). I
> wygląda na to, że przestały one być wspierane/rozwijane w nowszych
> wersjach.

> To zajmij się tym, żeby 1.2.1 można było posłać na buildery. 1.3 to jak
> już mówiłem nie wiem czy da się wraz z całym "dobytkiem" zrobić. Jeżeli
> tak to ja bardzo chętnie to poślę. Ale musze wiedzieć co.

1.2.1 było prawie gotowe, tylko zabrakło osoby do
uaktualnienia/przetestowania wszystkich dodatków
(mozilla-{addon,plugin,theme}*.spec).

Żeby było 1.3 dla Ra, ktoś musiałby uaktualnić lighta i skipstone'a do
nowego API - a między 1.2 a 1.3 zmiany były bardziej skomplikowane
(z API 1.0 do 1.2 jakoś udało mi się uaktualnić, dalej nie wiem jak
- nie znalazłem dokumentacji zmian API).

> Tutaj trochę ja jestem winny i w najbliższym czasie postaram się to
> nadrobić....

Jeszcze przy okazji - co z nethackiem? Wersja z RA-brancha miała wpaść
do updates/security, ale dostała jakieś BR niemożliwe do spełnienia
w Ra. Ja tego nie używam, ale wersja w Ra pozwala łatwo uzyskać gid
games i wypada ją załatać.