depmod (było Re: SPECS:

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 23 Maj 2003, 10:48:37 CEST

On Fri, 23 May 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Ale już Win4Lina nie. Jak na razie nie udało się tak zmodyfikować jądra
> dystrybucyjnego, żeby Win4Lin działał.

Hmm, a patrzyles na to co ja robilem ??
Nie mialem jak testowac, bo nie mialem samego Win4Lin.

> A teraz jeszcze "oficjalne" jądro ma być bez grsecurity - to co w takim
> razie ma zapewnić:
> - restrykcje na /proc
> - logowanie naruszeń limitów
> - logowanie SEGV i podobnych
>
> Drugie i trzecie jest potrzebne, żeby po awarii wiedzieć więcej co się
> stało, a nie tylko "proces zaginął w nieznanych okolicznościach".
>
> Nie mówiąc już o ludziach mających większe potrzeby, np. włączenie
> blokad na chroot.

Tomek w zamian za grsecurity chce widziec OWL'a.
Ja mam z nim [owl] jak najgorsze doswiadczenia.

Dlatego jestem za utrzuymaniem w serii 2.4 grsecurity.
Zreszta w 2.6.x grsec ma byc jako modol.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}