TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 12:30:58 CEST

On/Dnia Fri, May 23, 2003 at 08:21:04AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Ile można powtarzać że wstrzymała wszystko w pewnym momencie sprawa
> gcc-ada ? Według Arka było to tak łatwe że uwierzyłem w to że tak jest w
> istocie.
Dla mnie takie było. Podałem Ci w jaki sposób u mnie to zadziałało więc
czego chcesz więcej? U Ciebie nie zadziałało i teraz masz pretensje, że
niby Cię olałem. Oferowałem nawet swój czas by powalczyć z tym na Ra na
szybkim sparc ale to Ty mi powiedziałeś, że nie teraz, że później.

Nie oczekuj cudów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux