TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 12:49:55 CEST

On Fri, 23 May 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Fri, May 23, 2003 at 08:21:04AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Dla mnie takie było. Podałem Ci w jaki sposób u mnie to zadziałało więc
> czego chcesz więcej? U Ciebie nie zadziałało i teraz masz pretensje, że
> niby Cię olałem.

Tak olałeś. I to bynajmnie nie na niby.
Jak pojawiły się konkretne kłopoty to jedyne co mi napisałeś to było "mi
działa" i na tym sie skończyło.

> Oferowałem nawet swój czas by powalczyć z tym na Ra na
> szybkim sparc ale to Ty mi powiedziałeś, że nie teraz, że później.

Kiedy ofwerowałeś ?
Po raz Nty powtórzę że sprawa nie ma żadnego związku ze sparc. Dotyczyła
sytuacji kiedy używajac gnat *wygenerowełem juz gcc-ada* i kiedy waliła
się próba wygenerowania *jeszcze raz* gcc z właśnie wygenerowanym gcc-ada.