TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 16:07:27 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pomyłka .. mówie o skracaniu takim sposobem pracy nad *pakietem*.

Dobra - wróćmy do rzeczonego noptrace.

JAK by to skróciło pracę nad wydaniem *pakietu* ???

Jestem chyba zbytnim idiotą, żeby swoim małym rozumkiem to pojać... Jedyne
scenariusze jakie mogę sobie wyobrazić to katorga... i wszystko za 2
tygodnie...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...