TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 16:18:51 CEST

On Fri, 23 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> Dobra - wróćmy do rzeczonego noptrace.
>
> JAK by to skróciło pracę nad wydaniem *pakietu* ???
>
> Jestem chyba zbytnim idiotą, żeby swoim małym rozumkiem to pojać... Jedyne
> scenariusze jakie mogę sobie wyobrazić to katorga... i wszystko za 2
> tygodnie...

Dodam że konieczniosć zajęcia się dodatkowymi pakietami wydłużyła czas
jaki trzeba było poświecić na przyszykowanie wszytkeigo wydłuzeył sie
przez to kilak razy (tak na oko z cztery, pieć razy bo w miedzyczaie było
jeszcze kilka pomyłek, kilka razy cos trzeba było ponownie posyłać ..)

noptrace to traki live upgrade. Tego typu rzeczy wszedzie (HP-UX, Solek
..) rządża się własnymi prawami.
Zamin nie pojawiła się sprawa dziry w prace nikt nie mówił o tym zasobie.
Został on dokładnie wtedy skompletowany jako pakiety jak stał się
neizbędny. W tym sensie jest troche nadużyciem używanie tego do
przedstawienia czegoś szerszego.
Skup sie na tym o czym przez cały czs piję .. na przypadku pojaiwania sie
w u/s kupy zasobóe nie jaących nic wspolnego z sec aktualizacjami i tym
jak tego unikać, a może wymyślisz inne/lepsze rozwiązanie likwidujace ten
mankament.