TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 16:30:49 CEST

On Fri, 23 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> Oddzielne, budowane osobno moduły nie są kobyłami. Chyba że je się
> zepsuje, żeby mniej osób mogło/chciało nad nimi pracować.

Ustalmy czy mówimy o modułach dystrybucyjnych czy nie. Ja mówie tylko o
tym co jest w dystrybyucji. Po to ktoś dostaje kernel-source żeby mógł
soie tu poparwiać robić co chce. W tych źródłach ma prawio dostać wszytko
co związane z kernelem.

To o czym mówiłem to jakeiś mini środowisko które w drzewku źródeł kernrla
umożliwiałoby dobudowywanie modułów które nie są dostarczane z
dysrybucją.