TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:01:31 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> Tzn., jezeli blad zostanie odkryty w sterowniku SCSI, ktory nie jest
> rozwijany razem z kernelem, to nie bedziesz wrzucac do updates wszystkich
> pakietow kernela, a tylko ten jeden poprawiony ?

W wielu systemach sie tak robi. Jezlei ktoś by zrobuił taki pakiet z
wypreparowanym modułem to nei widże przeciwskazań żeby dać mu taką
moążliwość.
Takie poprawki mogłyby się pojawiać po wydaniu wersji dysrybucji.
Precedens już jest .. noptrace.
Żeby to nie kolidowało moduło oczywiście musiałby mieć inna nazwę (np.
<foo>-fixed.o.gz)

Jeżeli mielibyśmy środowisko do pracy nad pojedynczymi modułami w taki
sposób to bezposrenio zyskałby na tym kernel bo post factum moznaby te
zmiany wrzycać do dystrrybycyjnego kernela a po każdej takeij zmianie nie
musiałby momentamnei wychodzić nowy pakeit z kernelem.

Panowie .. wystarczy niecio wysilić wyobraznię żeby móc przeskoczyć pewne
zdawałoby się nie do przeskoczenai bariery. Ważne przy tym jest żeby na
uwadze (primo) mieć pewne cele. Celem jest to żeby po każdej zmianie w
kernelu nie trzab było przebudowywac niepotzrebnych (obiektywnie) zasobów.
Szczegóły są sparwą nad którą moząń siedziś do skutku. Trzeba tylko
chce\ieć cokolwioek zmienić. Ja uważam że obecna sytuacja jest nie od
zaakceptrowanai na dłużsża mete i w zawiazku z tym że własnie zaczyan sie
cykl pracy nad Ac to jest ot *NAJLEPSZA* chwila żeby tego typu zmiany
wdrożyć.