TAGowanie zakazane.

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 23 Maj 2003, 17:14:17 CEST

W liście z pi?, 23-05-2003, godz. 17:01, Tomasz Kłoczko pisze:
> Panowie .. wystarczy niecio wysilić wyobraznię żeby móc przeskoczyć pewne
> zdawałoby się nie do przeskoczenai bariery. Ważne przy tym jest żeby na
> uwadze (primo) mieć pewne cele. Celem jest to żeby po każdej zmianie w
> kernelu nie trzab było przebudowywac niepotzrebnych (obiektywnie) zasobów.
> Szczegóły są sparwą nad którą moząń siedziś do skutku. Trzeba tylko
> chce\ieć cokolwioek zmienić. Ja uważam że obecna sytuacja jest nie od
> zaakceptrowanai na dłużsża mete i w zawiazku z tym że własnie zaczyan sie
> cykl pracy nad Ac to jest ot *NAJLEPSZA* chwila żeby tego typu zmiany
> [...]
nie
u ciebie ta 'bariera nie do przeskoczenia' jest dosc wysoki mur... i
lejesz na to ze mur ma 2 metry szerokosci i mozna spokojnie go ominac
mniejszym nakladem pracy, czasu, etc. Ty musisz go przejsc... poranisz
sie przy tym, moze spadniesz ale ty MUSISZ bo sie uparles i inaczej nie
zrobisz porannej kupki albo ochrzanisz pania Franie ze zle posprzatala
kibelki. I wali cie to ze inni robia (lub chca robic) inaczej. Jak
chcesz zrob sobie kernel.spec ze wszystkim, albo nawet PLD.spec. Ale
dlaczego zmuszasz do tego reszte? mowisz o 'dlugofalowych rozwiazaniach'
ale jakos nikt ich jeszcze nie docenil, ergo: sa one zle. I nie mow ze
wiesz lepiej. Nie wiesz.
Nie przebudowywanie niepotrzebnych obiektywnie zasobow mamy teraz:
poprawka w module nie wymaga przebudowywania calosci jadra. Ty chcesz to
zepsuc.
to TY uwazasz ze 'obecna sytuacja jest nie od zaakceptrowanai na dłużsża
mete'. Inni uwazaja inaczej. Ja uwazam inaczej. Wszyscy uwazaja inaczej.
I maja racje IMO (w tym wypadku bez H). Te zmiany sa totalnie bez sensu.
WK