TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:21:46 CEST

On Fri, 23 May 2003, Witek Kręcicki wrote:

> nie
> u ciebie ta 'bariera nie do przeskoczenia' jest dosc wysoki mur... i
> lejesz na to ze mur ma 2 metry szerokosci i mozna spokojnie go ominac
> mniejszym nakladem pracy, czasu, etc.

Witek .. to tylko pozory. Jeszcze raz przyjrzyj się temu co napisałem.
Napisałem jak możnaby spróbiować po wydaniu dystrybucji wydawać tylko
poprawki do konkretnych modułów. Jak zrobisz odpowidnie śtrodowisko do
pracy nad pojedynjczymi modułami to TAKŻE uprościsz sporo pracy nad
kernelem przed wypuszczeniem pełnej wersji dystrybucji.

Ergo: to co robimy do tej pory nawet w trybie dotychczasowym zawiera duży
ładunek marnotrastwa, a wrzucenie kernela jaki zerobił Wojek NIC ALE TO
KOMPLETNIE NIC TU NIE ZMIENIA.