TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:33:29 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To ja mam sugestie:
> Zacznijmy od stworzenia srodowiska do pracy nad fragmentami pakietu
> (src.rpm-a) a potem zajmijmy sie integracja kernel.spec i otoczki?
>
> Podoba ci sie? Zastosowalem twoje podejscie do problemu.

Nie widzę powodu dla którego coś musiałby być tutaj najpierw.
Ja chcę zrobić dystrybycyjny kernel. Nie mam chęci i czasu praciować nad
konkretnymi modułami.
W tej chwili na poziomie dystrybyucji potrzebuje wyłacznie kernela do tego
żeby móc na nim budowac resztę i po to żeby była to platforma do dalszych
prac według konkretnego schematu.

jeszcze raz: jak ktoś nie ma chęci disdizdeć nad robieniem dystrybucji to
niech to co robie poprostu oleje. Nie zamieszam szukać sprzymierzeńców ale
chetnie popracuję z jkazdym kto ma cheć mi pokmóc. W trynm sensie nie
zamierzam nikogo i do niczego zmuszać.

Proszę tylko pamiętać że chcę zrobić dystrybucję, a nie zestaw pakietów.
Kazżdy kto tego faktu nie uwzgledni potencjalnie moze popełnmić w swoich
rozwazaniach bład z tego właśnie wynikający.