TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:43:17 CEST

> Nie widzę powodu dla którego coś musiałby być tutaj najpierw.
> Ja chcę zrobić dystrybycyjny kernel. Nie mam chęci i czasu praciować nad
> konkretnymi modułami.

Widzisz, dokladnie takiej odpowiedzi sie spodziewalem. I ja rozumiem.
Ale ty nie masz zwyczaju rozumiec, gdy od innych dostajesz dokladnie taka
sama odpowiedz.

Jest rozbieznosc zdan, wiec nie torpeduj pracy innych.
Zrob swoje, jak bedzie gotowe, to sie zobaczy co jest wiecej warte.

A ze bedzie dublowanie pracy ? Jak widac nie da sie go w tej sytuacji
uniknac...

> W tej chwili na poziomie dystrybyucji potrzebuje wyłacznie kernela do tego
> żeby móc na nim budowac resztę i po to żeby była to platforma do dalszych
> prac według konkretnego schematu.

Zacznij wiec moze od tego co jest, a jak skonczysz co zaczales, to podmienisz.
Zamiast blokowac prace innym. Dlaczego *twoje* prace nad kernelem maja
wstrzymywac prace innych nad np. KDE ?

Dokladnie.

  phone (48)(58) 347 14 61