TAGowanie zakazane.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 23 Maj 2003, 19:17:35 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 05:01:31PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]
>
> W wielu systemach sie tak robi. Jezlei ktoś by zrobuił taki pakiet z
> wypreparowanym modułem to nei widże przeciwskazań żeby dać mu taką
> moążliwość.
> Takie poprawki mogłyby się pojawiać po wydaniu wersji dysrybucji.
> Precedens już jest .. noptrace.
> Żeby to nie kolidowało moduło oczywiście musiałby mieć inna nazwę (np.
> <foo>-fixed.o.gz)
>
> Jeżeli mielibyśmy środowisko do pracy nad pojedynczymi modułami w taki
> [...]

Nie rozumiem...

Dążysz, bądź co bądź, do zintegrowania otoczki około-kernelowej.
Załóżmy, że tak jest. Teraz okazuje się, że kernel, który uważaliśmy za
bezpieczny ma w sobie jakiś babol. Co teraz? Jak będzie wyglądać
aktualizacja? Jak chcesz to zrobić bez przebudowania całości?

      PLD developer      | Everybody needs some solid rock, I know I do.