TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 19:46:13 CEST

On Fri, 23 May 2003, Adam Gołębiowski wrote:

> Nie rozumiem...
>
> Dążysz, bądź co bądź, do zintegrowania otoczki około-kernelowej.
> Załóżmy, że tak jest. Teraz okazuje się, że kernel, który uważaliśmy za
> bezpieczny ma w sobie jakiś babol. Co teraz? Jak będzie wyglądać
> aktualizacja? Jak chcesz to zrobić bez przebudowania całości?

Mówię o dwuch odrębnych etapach cyklu rozwoju dystrybucji. Pierwszy etap
jest to momentu zamknięcia konkretnej wersji. Drugi to to wszytko co się
dzieje po tym. Wychdoznie pakietów z pojedynczymi modułami byłoby
dopuszczalne *tylko* po zamknięciu wersji. To nie wyklucza tego że
tempalte do pracy nad pojedynczym modułem nie mógłby w sumie mieć pewnych
zastosowań ciągle.

Jakiś czas od wydanai pierwszej wersji juz minął. Wcześnie zrestą tych
doświadzceń nie sposób było zebrać. Dzisiaj jest już czas na wyciągniecie
coanjmneij pierwszej porcji wniosków.