TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 20:41:52 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Mówię o dwuch odrębnych etapach cyklu rozwoju dystrybucji. Pierwszy etap
> jest to momentu zamknięcia konkretnej wersji. Drugi to to wszytko co się
> dzieje po tym. Wychdoznie pakietów z pojedynczymi modułami byłoby
> dopuszczalne *tylko* po zamknięciu wersji. To nie wyklucza tego że
> tempalte do pracy nad pojedynczym modułem nie mógłby w sumie mieć
> pewnych zastosowań ciągle.
>
> Jakiś czas od wydanai pierwszej wersji juz minął. Wcześnie zrestą tych
> doświadzceń nie sposób było zebrać. Dzisiaj jest już czas na
> wyciągniecie coanjmneij pierwszej porcji wniosków.

Czyli jeżeli dobrze rozumiem...
robimy wielki kernel-krowę ze wszystkim co bozia dała...

pojawia się błąd w e100  - buduję to z kernel-net-e100.spec i ląduje
pakiet na ftp-ie. Jak się pojawi nowsza wersja to już nie mogę tak zrobić
tylko muszą ladować w tą krowę?

To nie ma sensu. Tak czy inaczej trzeba utrzymywać oddzielne spece,
konserwacja tego co jest z zewnętrznych źródeł jest tylko trudniejsza.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...