TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 10:00:30 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jakze, maja cel: tworzenie dystrybucji, ktora bedzie "przyjazna dla
> uzytkownika" z ich punktu widzenia.
> Ty ten cel podwazasz w imie nie do konca precyzujesz czego ?

Są dwie kwestie tutaj:
- kwestia robienia odgałezień.
  Sposób ich realizacji jest taki że nei zakłąda ciągłości od 1.0.
  Przyjazność jest tu w tym punkcie juz podważalna.

- kwestia kernela (kwestia dużo bardziej szczegółowa niż poprzednia)
  Nie zmienia ona pewnych konkretnych mankamentó na jakie nadzialiśmy się
  fizycznie *po* 1.0 a o jakich mówiłem juz ponad dwa lata temu.
  To też czyni konkretny szczegół nieprzyjaznym.

> Jezeli cele sie nie pokrywaja, to trzeba usiasc do stolu, porozmawiac i
> doprowadzic do kompromisu. Metody silowe prowadza tu w slepy zaulek.
> Taka przynajmniej jest moja opinia.

Bardzo dobrze poszesz. Próbuję usiaćść do rozmów z Arkiem jako osobą
kluczową jeśli chodzi o Nest. Próbuję próśb. Opisuję co jest i do czego to
prowadzi. Próbuję wjeżdżać mu że tak powim na ambicję .. dalej nic. Tylko
bardzo wyraźny bezruch i oczekiwanie na to co powidzą inni, a w sumie
robienie niemakl wszystkeigo w kierunku utrzymanai status quo.

Z kim w takim razie mam rozmawiać i o czym ?

> Nie mogla byc zgodna z celem skoro nie bylo wlasciwych narzedzi (builderow
> Ac). I nadal nie ma. Choc od wydania Ra minelo ponad pol roku.
> Byl jakis *konkretny* problem, w ktorym od *pol roku* nikt ci nie chcial
> pomoc? Czy bylo wiele problemow i w zadnym nikt ci nie chcial pomoc?
> W tym ostatnim przypadku powinienes sobie postawic pytanie *DLACZEGO* tak
> jest.

Na początku była to kwestia zorganizowania infrastruktóry.
Potem doszła sprawa nowej automatyki.
Po drodze dochodziło zawsze jeszcze coś.
Mogę spróbowac odbić piłeczkę i spytać się ile osób było w sumie
zainteresowanych dopytywaniem się oc konkretnie trzeba rozwiazać ?

> A ze buildery nest przejely funkcje builderow Ac - no coz to jest prosta
> konsekwencja przeciagania sie startu. Ktora rozumiem, choc nie akceptuje.

Te buildery budują coś co nie jest robine z myślą o ciągłości od 1.0.